وقتی به نظر می رسد که رسانه های اجتماعی بر اینترنت حکومت می کنند، ممکن است از خود بپرسید: “چرا وب سایت داشته باشیم واقعا؟” پاسخ مثبت است، و من اینجا هستم تا دلیل آن را به شما بگویم.

در سال 2019، 70 تا 80 درصد از مردم قبل از بازدید از شرکت و یا در هنگام خرید از آن، به صورت آنلاین تحقیق می‌کردند و همین بخش از مشتریان ممکن است برای پیدا کردن نیازمندی ها و محصولات مد نظر خود در کسب‌وکار های کوچک چنین تحقیقاتی انجام دهند و کسب و کار های کوچک تر بدون داشتن دسترسی به یک وب سایت رسمی ممکن است که مشتریان احتمالی خود را از دست بدهند. هنگامی که جهان به طور ناگهانی به حضور آنلاین شاپ های بیشتر عادت کرد، میزان حضور فیزیکی مردم در بازار ها کاهش یافت و داشتن وب سایت اهمیت فراوانی نسبت به گذشته یافت. در ادامه با آکادمی سحر همراه باشید.

چرا وب سایت داشته باشیم
دلایل داشتن یک وب سایت متفاوت است !

اگر هنوز متقاعد نشده اید که (چرا وب سایت داشته باشیم واقعا؟) و در مورد مزایای وب سایت ها نسبت به پروفایل های رسانه های اجتماعی کنجکاو هستید، ادامه مطلب را بخوانید! در اینجا پنج دلیل نهایی وجود دارد که چرایی داشتن وب سایت برای کسب و کار شما را در سال 2022 اثبات می کند.

دلایل مهمی که می تواند، ضرورت داشتن سایت را تضمین کند

  1. داشتن وب سایت شما را حرفه ای جلوه می دهد و اعتماد را افزایش می دهد.

وقتی مردم با کسب و کار شما آشنا شوند و متوجه شوند که کسب و کار شما پشتیبانی ضعیفی دارد و خدمات دهی خوبی را ارائه نمی دهد، قطعا از محصولات و سرویس های مد نظر شما روی گردان خواهند شد. وب سایت یک درگاه امن و مدرن است که به صورت مداوم به روزرسانی می شود و خدمات شما را در موتور های جستجو به نمایش می گذارد تا سکویی برای بازاریابی بیشتر کسب و کار شما گردد.

حتی کوچکترین کسب و کار یا سازمان محلی به یک وب سایت نیاز دارد – از یک سایت ساده گرفته تا یک صفحه برای یک فروشگاه مادر و کودک و یا یک وب سایت کامل برای یک جماعت کلیسای محلی اما باز هم از خودتان خواهید پرسید که چرا وب سایت داشته باشیم واقعا؟! هر کسی می تواند به راحتی یک صفحه فیس بوک یا یک حساب اینستاگرام با داده های جعلی، به نام یا به اسم قوانین و دستورالعمل های شما ایجاد شود و نمایه ها ممکن است شبیه پروفایل شما باشند. بنابراین، یک وب‌سایت تجاری حرفه‌ای شرکت شما را به روشی مشروع می‌کند که دیگر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی این کار را نمی‌کنند.

و اگر کسب‌وکاری ندارید و در نظر دارید پروژه ای را برای نمونه کار خود ایجاد کنید، برای نشان دادن کار خود، یا چیزی که نشان‌دهنده مهارت شماست بهتر است که برای نشان دادن آن به استخدام‌کنندگان در هنگام جستجوی کار در دید است. با این حال باز هم ممکن است از خود بپرسید چرا وب سایت داشته باشیم واقعا؟!

  1. یک وب سایت تجاری مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و تبدیل کاربران عادی به مشتری و خریدار را افزایش می دهد.

وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده می‌توانند در صفحه اول جستجوی Google ظاهر شوند و مشتریان جدیدی را جذب کنند که به‌طور خاص به دنبال شما نبودند، اما فقط در حال تحقیق در مورد یک موضوع بودند. احتمال اینکه شخصی به وب سایت شما برخورد کند بسیار بیشتر از نمایه رسانه های اجتماعی است. همچنین، مقایسه شما و هر کسب و کار یا پیشنهاد رقیب، زمانی آسان تر است که همه طرف های درگیر، یک وب سایت حرفه ای داشته باشند.

اگر روی تبلیغات گوگل یا فیس بوک سرمایه گذاری می کنید، می توانید ترافیک را مستقیماً به وب سایت خود هدایت کنید. در صفحه، سرنخ‌های شما تمام جزئیات را برای خرید آگاهانه و فراخوانی برای ایجاد انگیزه در آنها خواهند داشت. صفحات با فرم‌های بازشو داخلی و اعلان‌های فشار وب، بازدیدکنندگان وب‌سایت را تشویق می‌کنند تا در تماس باشند و دوباره بازگردند. در اینجا می توانید پاسخ سوال “چرا وب سایت داشته باشیم واقعا؟!” را به راحتی متوجه شوید.

چرا وب سایت داشته باشیم
نمونه یک سایت آماده و طراحی شده برای یک کسب و کار

یک وب‌سایت 24 ساعته، هر روز سال، از هر نقطه در سراسر جهان در دسترس است – که باعث می‌شود کسب‌وکار شما حتی پس از ساعات کاری در ذهن مشتری بماند. وب سایت ها دسترسی شما را گسترش می دهند و بدون وقفه شما را تبلیغ می کنند.

  1. ایجاد وب سایت خود بسیار ساده تر و کم هزینه تر از آنچه شما انتظار دارید است.

اگر فکر می کنید که برای ایجاد یک وب سایت خیره کننده، باید یک متخصص فناوری طراحی وب باشید، یا تیمی از مهندسان و یک طراح وب حرفه ای در شماره گیری سریع داشته باشید – خوشحالم که بگویم – اشتباه می کنید! و مجدد از خود بپرسید که “چرا وب سایت داشته باشیم واقعا؟!”

ایجاد وب سایت ها هرگز آسان تر نبوده است و نیازی به کدنویسی نیست. اگر یک سازنده وب‌سایت ، مانند GetResponse انتخاب کنید، می‌توانید دامنه‌ای را انتخاب کنید (که برای شما ثبت و پیکربندی می‌شود)، یک قالب وب‌سایت حرفه‌ای طراحی شده، سازگار با موبایل و دستگاه بهینه‌شده را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد، و به یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن بروید. تنها چیزی که باید از قبل داشته باشید یک کپی خوب است.

اما صبر کنید، راه ساده‌تری هم وجود دارد. شما می توانید از هوش مصنوعی برای ایجاد یک وب سایت شگفت انگیز در یک لحظه استفاده کنید! شما به چند سوال ساده در مورد نیازهای خود پاسخ می دهید و یک وب سایت شخصی سازی شده با هوش مصنوعی دارید. همه به صورت رایگان.

در مورد هزینه‌ها، اگر یک قالب را انتخاب کنید، می‌توانید یک وب‌سایت همراه با ویژگی‌های ضروری بازاریابی ایمیلی داشته باشید، همه کاملاً رایگان. به‌علاوه، دسترسی محدودی به ویژگی‌های ممتاز ما مانند اتوماسیون، پاسخ‌دهی خودکار، قیف‌ها، چت‌ها و موارد دیگر با حداقل 15 دلار در ماه دارید.

آموزش ساختن یک وب سایت از ابتدا در 9 مرحله آسان است اما برای اینکه بهتر پاسخ سوال “چرا وب سایت داشته باشیم واقعا؟!” را بگیرید باید به این نکات توجه ویژه نمایید.

  1. یک وب سایت به شما کنترل کامل بر رسانه را می دهد.

این دلیل دو طرف دارد. اولین مورد آزادی بیان شما در یک وب سایت است. شما نمی توانید حضور خود را در رسانه های اجتماعی به همان میزان سفارشی کنید. همه دارایی‌های شما باید به همان شکل دارایی‌های دیگران باشد. اگر واقعاً می خواهید متمایز شوید، یک وب سایت راه حل است.

آزادی مطلق طراحی به شما فرصتی می دهد تا برند خود را به شیوه ای منحصر به فرد ارائه دهید و صدا و شخصیت آن را به نمایش بگذارید.

کنترل تصویر شما در یک صفحه وب فقط مربوط به گرافیک و چیدمان نیست. شما تصمیم می گیرید که چه چیزی را در آنجا منتشر کنید، بنابراین اگر نظرات آنلاین جالب، توصیه های مشتری، ویدیوها و غیره دارید، همه آنها می توانند فضای سایت شما را به اشتراک بگذارند.

اگر یک گالری یا نمونه کار دارید، این فرصتی است که آن را به روشی خلاقانه به نمایش بگذارید. هر زمان که بخواهید می توانید هر چیزی را در یک وب سایت دوباره طراحی و تغییر دهید.

طراحی سایت حرفه ای.

طراحی با استفاده از قالب های از پیش ساخته شده وب سایت.

طرف دیگر “کنترل کامل” این است که یک صفحه وب رسانه متعلق به شما است. شما مجبور نیستید از قوانین همیشه در حال تغییر پلتفرم های اجتماعی پیروی کنید، و در حالی که خود پلتفرم ها می آیند و می روند ( MySpace را به خاطر دارید؟ )، وب سایت شما می تواند برای همیشه فعال بماند. همچنین، هر کاربر اینترنتی می تواند بدون ایجاد حساب کاربری با وب سایت شما تعامل داشته باشد.

یک وب سایت می تواند اولین جایی باشد که مشتریان بالقوه با شما در تعامل هستند و در مورد کسب و کار شما اطلاعات کسب می کنند.

همچنین می‌تواند آخرین جایی باشد که آنها برای خرید فرود می‌آیند، زیرا آنها از یک ایمیل، یک آگهی فیسبوک یا یک پست اینستاگرام هدایت شده‌اند.

شاید آنها بخواهند ایمیل های شما را دریافت کنند و به همین دلیل است که از سایت شما دیدن می کنند – برای ثبت نام.

شخصی که در کنار امکانات شما رانندگی می کند، روی پین Google Maps کلیک می کند، که او را با قیمت یا منو به وب سایت شما هدایت می کند.

آنها ممکن است URL شما را از یک کارت ویزیت فیزیکی در مرورگر خود تایپ کرده باشند. یا، پس از تماشای ویدیوی YouTube شما، روی پیوند در توضیحات زیر کلیک کردند تا کد کوپن دوره آنلاین جدید شما را دریافت کنند.

تمام تلاش های بازاریابی شما، مهم نیست که کسب و کار شما به صورت آنلاین یا آفلاین فعالیت می کند، باید از صفحه وب، خیره کننده و آموزنده شما منتهی شود تا شما به درستی به سوال “چرا وب سایت داشته باشیم واقعا؟!” پاسخ بدهید.

زمانی که همه چیز به هم مرتبط باشد و وجه مشترک یک وب سایت باشد، مدیریت کمپین ها نیز آسان تر است. بنابراین، داشتن یک وب سایت یک اولویت و اولین قدم برای موفقیت است.

(و نه اینکه خیلی از خودمان حرف بزنیم، اما GetResponse به تازگی یک ابزار شگفت‌انگیز Website Builder را راه‌اندازی کرده است ، بنابراین می‌توانید با استفاده از تمام ابزارهای ضروری بازاریابی دیجیتال از یک حساب، کسب‌وکار خود را به صورت آنلاین بسازید، رشد دهید و مدیریت کنید.)

حالا تو می دانی

امیدوارم این پنج دلیل ساده تردید شما را در مورد ایجاد یک وب سایت حرفه ای برای کسب و کارتان برطرف کند. اگر حتی یک وب سایت اولیه ندارید، فرصت عظیمی را برای افزایش شهرت آنلاین خوب خود از دست می دهید. هر چه زودتر یکی را ایجاد کنید، مشتریان بیشتری به برند شما اعتماد خواهند کرد. این یک راه ساده و ارزان برای افزایش درآمد، افزایش اعتبار شرکت و تثبیت جایگاه خود در صنعت است.

گاهی نیاز است اگر وارد حوزه اقتصاد دیجیتال شدید قطعا این سوال “چرا وب سایت داشته باشیم واقعا؟!” را از خود بپرسید. از اینکه با آکادمی سحر همراه بودید سپاس گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *